Goddag

Vilket härligt sken de är på himlen idag och man fick sig då en uppfriskande promenad med hundarna. :)
Ska snart bege mig till mormor med mamma och syrran och efter de blir de nog att fortsätta se lite film. Fixade hem några filmer till i helgen igår så jag har något att göra och tro de eller ej så har alla varit riktigt bra. Ska se step up den nya igen för den var grym. :)
Nu får jag äntligen säga att imorgon kommer gubben hem, vore ju trevligare om han dök upp ikväll istället men så är det med jobb. :)
Även jag ska jobba några timmar imorgon så blir en tidig kväll så man tar sig upp. :)

Akilles var då inte alla sugen att stiga upp imorse han ville mer än gärna sova ett tag till. :P Det fick han däremot inte.
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen dra vidare.

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0