Fy så kallt..,

Denna kyla gör mig smått galen särskild när man ska fara och handla med en av Marcus bilar som inte fläkten riktigt vill funka på. Tro mig jag frös och han ska ju som alltid ragga en stund innan man lyckas få han att köra till affären så med frysta tår sitter jag just nu under en filt och mår gott. :) Huvva nästa gång blir de att ta en bil med bra värme i. :)
Hur kallt det än ska vara imorgon hade jag tänkt traska till k4 vill inte att min bil ska stå hela dagen i kylan utan någon motorvärmare känns inte kul att starta bilen när de är så kallt.
Tror jag kommer vara jävligt pigg då jag kommit på jobbet iaf. The Voice i hörlurarna kanske gör att man får lite värme i kroppen. :)

Marcus är på gymmet återigen och efter de blir det att göra hemmagjord pizza för de vad de han önskade sig till middag idag. Sen ska jag sitta klubbad framför teven då det är en massa bra program ikväll. Wihooo, älskar onsdagar . Nu ska jag utvi förrådet och kolla om jag hittar nå täckisar och ut med hundarna. :)

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0