Fredag :)

Försöker bli lite piggare och då såklart med mitt kära kaffe, måste faktiskt hitta på något idag och inte bara sitta inne.

Tror någon hörde min bön om kylan igår för nu är de inte många - grader ute och de gillar vi. :) Kan man ju he sig ut på en vettig promenad utan att behöva frysa.
Helt sjukt vilken skillnad från -30 till -4 på en natt de är ju underbart, trodde de skulle vara lika kallt idag.
Marcus lär nog vara borta hela dagen så jag får roa mig med något annat funderar om man skull ha städat lite och sen tagit en promenad å handlat lite för ikväll ska jag ha fredagsmys med eller utan Marcus. Bara för att de är fredag och jag gillar att bara sitta hemma & må. :)
Nae göra sig nå lunch så man får lite mera energi.

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0