Fredag.

Godmorgon, då hade man vaknat till liv eller ja på en stund kanske. Vaknade inatt att jag hade ont i halsen och näsan var täppt så då var det min tur att åka på förkylning men hellre de än magsjuka. Dock så har jag ju inte rintitigt tid att bli sjuk då jag ska jobba på söndag och även börja grymma nästa vecka. :(
Ska då ut på samhället på ett tag så får dra en shopping runda på Apoteket också så kanske man hinner bryta ner förkylningen lite innan den bryter ut helt.. 
Skyller på mamma för hon är också förkyld och  jag har verkligen inte bra immunförsvar då jag oftast åker dit bara av att titta på en person som är sjuk. På ett ungefär iaf.
 
Ska då ända tjura mig ut på samhället för lite shopping å annat smått å gott sen ska jag nog vara med mamma så får vi ligga i hennes soffa och tycka synd om varandra. 
Tror jag ska rasta min bil lite också hade tänkt gå men jag vet ju att när jag ska handla så handlar jag allt som väger mycket och då går jag å svär hela vägen hem för att de är svintungt. 
Bara hålla tummarna att bilen vill vara på min sida idag.
Mest troligt blir det att börja kolla på en ny bil till veckan. :) Veckorna går ju så fort så man hinner ju inte göra något när väl gubben är hemma. 
 
Nu ska jag få i mig nå frukost/lunch och sen bege mig ut på samhället. :)
 
hade 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0