Då börjar vi om.

Då börjar vardagarna bli sig lika igen, Marcus har farit iväg och jobbat å kommer inte hem förrän på söndag. Jag åkte inte på något jobb idag så då tänkte jag vara lite med mamma så blir ut på samhället för att äta lunch och kanske shoppa lite, om det nu finns kvar något på rean. :) har ju presentkort på mimmis så man kanske skull passa på att kolla om man hittar något snyggt. :P
Har ju en massa presentkort lite här och var runt i Arvidsjaur då jag vann en tävling, men hade tänkt ge mamma några. :)
Annars idag ska jag försöka städa lite kanske plocka bort julen måst försöka hitta nå andra fönster lampor är less de jag har nu.

Jobbar helgen har varit riktigt lugn men de kommer väl helger som blir stressiga också som man då önskade var väldigt lugna men de är ett underbart roligt jobb vilketsom. :)

Nae ska dricka mitt kaffe och börja göra mig klar för en liten dag med mammsen :D

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0