Äntligen. :D

Imorse vart jag faster till en riktigt underbart söt tjej, är verkligen överlycklig och känns väldigt konstigt att de är min älskade storebrors lilla dotter. Har gråtit av lycka fram och tillbaka hela morgonen jag är ju som sagt väldigt blödig av mig.
Ååå vad jag längtar till att få träffa dom nu när man får se kortet på lilla tösen.
Är verkligen en väldigt, väldigt stolt faster. :D

Fortfarande underbart väder ute så blir en promenad med hundarna idag me, tänkte hinna städa lite också men de gör jag nog efter promenaden. Bara starta en tvätt innan man drar ut helt enkelt.
Efter de blir de tjejkväll hos mamma. :)

Det ända som är negativt idag är att jag mår lite illa och börjar känna lite värk från helvetet och de är inte efterlängtat..
Men de ska inte hindra mig från att göra något vettigt idag får ta mig nå smärtstillande så slipper man bli liggandes hela dagen.

Inläggen blir ganska korta då jag oftast skriver från mobilen, ser mycket ut medan man skriver men då man kollat bloggen så blir de väldigt korta.
Då vet ni..

Nu ska jag piggna till lite och sen bege mig ut och gå med ett leende på läpparna. :P

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0