2013

Då var de 2013 då, blir spännande att se vad detta år har att erbjuda. :)
Igår var jag inte alls på de bästa humöret men såna dagar måste man också få ha någon gång, vet som inte varför egentligen men kände mig bara jävligt nere. Det gick över sen då jag och Marcus for till mamma och åt å såg på film med nästan hela familjen. Kul att få träffa Anton och bellan innan de åkte hem. :)
Var meningen att jag och Marcus skulle till stan idag och kolla runt men han är ju inte den som stiger upp tidigt i första taget eller inte jag med för den delen men ändå. Så nu har jag ingen aning vad man skulle ha gjort. Måst då hämta ut mitt paket från Gina iaf så något att glädja sig över iaf.
Sen tror jag att jag ska fara med bilen till mammas garage får den stå där inatt och Tina upp lite för just nu är den en isbit.
Nae ska hoppa in i duschen sen he mig ut på samhället och göra något.

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0