Vårligt.

Känns verkligen som våren kommer närmare & närmare för vädret är riktigt härligt idag med plus grader å lite mulet men ändå härligt. :D Ilskan inom mig har försvunnit likaså illamåendet men smärtan vill inte riktigt gå över än men snart är de över... Humöret är ändå på topp och tanken på att gubben kommer hem imorgon gör mig bara gladare.

Skippar gymmet idag och tar en promenad med hundarna då har jag nöjda och trötta hundar sen istället för att bara jag ska vara nöjd å trött. Plus att det känns inte rätt att vara inne en sån här dag, så länge jag rör på mig är jag nöjd. :)
Synd att man inte kan gå på isarna bara. Varken jag å hundarna vill bada.

Känner mig mycket piggare idag också å de gör ju att dagen blir så mycket bättre. :) Nu tycker Akilles jag ska prata med han istället.

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0