Underbara onsdag.

Fattar inte att man alltid är på toppen humör varenda onsdag å denna vecka går fortare än någonsin så de gör mig bara ännu gladare.

Förkylningen börjar avta på riktigt å energin börjar komma tillbaka denna förkylning vill jag inte veta av något mer, bara hålla tummarna att inte Marcus åker på den också.
Just varit ut med hundarna på en liten promenad blir dock inga långa sträckor riktigt än men nästa vecka blir de gymet å en massa promenader med mina gubbar. Som tur är så åker hundarna till missen å där är de ju lösa så Akilles får springa av sig. Behöver inte ha allt för dåligt samvete att de inte fått sig de promenader de behöver under den tiden jag varit sjuk. Blivit många korta istället.

Ska fortsätta tvätta idag så man har nå kläder till helgen å även städa toan lite innan jag ska traska till Konsum för att möta upp Erika å mamma. :) Börjar eka i kylen så passar perfekt att handla lite också.
Onsdag betyder ju även tjejkvällar ja iaf varannan onsdag. Tycker de är så mysigt att umgås bara vi tjejer få skratta å prata ut om allt möjligt. :)
Fylla på energin helt enkelt.

Riktigt skönt att de är städat i lägenheten. Tände även ett litet doftljus så de luktade riktigt gott. Man får som ro i kroppen när man tänder ljus. :)

Måste dricka upp mitt kaffe innan de blir kallt. :P

Ha en underbar dag ni med.
Hade



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0