Trötter.

Nu är jag och min kropp helt slut efter en promenad runt leastadius med hundarna och ihop skruvning av möbler är jag slut som människa. :)
Vart en riktigt härlig promenad å tån gjorde inte de minsta ont dock så är den illröd och lite mer svullen så tror inte de var så uppskattad som jag trodde de var men de märkte jag ju sen. Klart värt de ändå. :P
Är perfekt då dom har hett gångstig nästan hela vägen så slipper man vara så nära vägen.
Väldigt uppskattat att de plogat hela vägen också så var riktigt nöjd tjej med hundar som traskade glatt hela vägen.

Vi har då lyckas skruva ihop mammas nya köksbord & stolar så bara skåpet som är kvar men de skulle vi fixa imorgon. Längtar tills gubben kommer hem så vi kan börja skruva ihop byrån å byta köksbord. :)

Nu ska jag och mina gubbar gå och lägga oss så vi orkar med morgondagen . Umgås med Stina & tjejkväll med syster och mamma står på schemat för imorgon. :)

Godnatt & Sov Gott alla goa och glada.
Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0