Torsdag.

Åå snart är helgen här och imorgon drar jag och mamma till Umeå, som jag längtat. :)
Hann även köpa lite presenter åt Lill tösen igår så nu är de också gjort, dock lär väl jag och mamma shoppa ännu mer saker åt henne i Umeå. :P

Tog en lång sovmorgon idag vaknade vid 1 men de gör mig inget, kunde inte somna igår då jag fått tandvärk då skit jävla visdomstanden ska börja komma å igår gjorde de lite extra ont. Börjar även få ryggvärk vet inte om man skull ha köpt en mjukare madrass till sängen sen är de nog på tiden jag börjar gymma så kanske de ger med sig.
Men de blir nästa vecka då hjärtat kommit hem vill ju inte träna själv. :)
Om han nu blivit frisk då han åkt på dunder förkylningen också å stackarn är ju i Kiruna.
Nu är de ju inte många dagar kvar tills han får komma hem iaf kan ju inte vara så trevligt att ligga där & vara sjuk.

Nu ska jag göra mig nå varma mackor å fylla i nå papper som jag senare ska traska iväg å posta. :)

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0