Torsdag.

Redan är de torsdag och jag har som bara jobbat hela dagen blir även jobb imorgon också :) Är riktigt härligt att man återigen har fått bli vikarie på en toppen arbetsplats för jag trivs riktigt bra dära. :)
Känns toppen att man efter imorgon redan är tillbaka på måndag för en till arbetsvecka.
Efter jag slutat kom Marcus å hämtade mig å vi drog direkt till matte å danni för att gratta Mattias.
Sen har jag som bara suttit och slappnat av i soffan känns som de var evigheter sen sist man gjorde de. :)

Kan ju även säga såhära de var inte sandat igår då jag gick till jobbet. Tog mig nästan knappt upp för den lilla backen då jag som bara gled tillbaka men tillslut tog jag mig upp. Höll på att lägga mig några gånger men stod på bena hela vägen. :)
Efter jag jobbade igår vart de att träna lite och sen bio, kan ju inte påstå att den var så jäkla bra eller den söööög helt enkelt. Var typ inga 3D effekter å filmen var bara kass överhuvudtaget.

Nu ska jag gå och lägga mig för de är de jag längtat efter sen jag slutade jobba. Hundarna är rastade för kvällen å jag är mer än redo för kudden. :)
Trodde jag skulle få ha en liten mys stund med Marcus med någon film men han drog iväg och skruvade istället så får mysa med mina andra pojkar istället. Är väldigt tur att de vill vara med mig iaf.
Sen kanske de inte är lika mysigt då Akilles helt plötsligt från ingenstans kommer å skäller en rakt i örat då jag kliade Aragon så både jag och han titta på Akilles å funderade vad riktigt han höll på med.:P Han är ju som han vart.

Nae klockan har redan blivit för mycket.
Hade & Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0