Tisdag

Frukost/lunch är intagen och kaffet snart slut så nu är de bara dra fram städgrejerna & städa som aldrig förr, kände mig inte allt för sugen men de ska göras ändå.
Sovit som en stock inatt och hundarna likaså, vaknade av att katten ville ut halv 7 men självklart somna jag om lika fort efter jag hed ut han.
Kroppen behöver verkligen vila efter denna jäkla förkylning och redan nu börjar jag känna mig bättre så efter lägenheten är städad blir de återigen lite mer vila. :)

Har börjat kolla på en ny serie som går på 3an faktiskt riktigt bra. Nashville tror jag de heter å den är helt klart sevärd. Kommer nog börja se den synd bara att det helt plötsligt är mycket annat man också vill se på så man helt enkelt missar något. Tack och lov att de finns play på teven å datorn så man kan se det man missat när man vill. :)
Vilks världsproblem man har.

Nu ska jag starta en tvätt och börja dra en ragg med dammsugaren. :)
För rent och fint ska de bli. Blir fort skitigt då man har 3 djur i en ganska lite lägenhet. :P

Hade



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0