Söndag

Då var denna helgen snart över och imorgon drar gubben å jobbar, känns extra jobbigt denna gången för jag har legat sjuk hela veckan och inte kunna göra ett skit, men ändå har veckan sprungit iväg. Har inte varit så himla social precis. Bara hålla ut till nästa helg igen då han kommer hem. :/
Ska vara glad att han inte behövde fara iväg redan idag.
 
Är fortfarande förkyld med en sprängande huvudvärk så vore riktigt skönt om de kunde gå över någon gång så man kan jobba, få något gjort i hemmet och ta långpromenader med hundarna igen.
 
Sitter just nu hos mamma har varit ute med Figo å Svante, har kokat mig nå kaffe och tänkte vara hära en stund så slipper de vara själva hela dagen. :)
Måste även hämta hem min biljävel funderar om man skulle ha skickat in den på en helrenovering å sälja den efter de för just nu blir jag galen, hatar att ha en bil man inte kan lita på så jag och gubben funderar på om man skulle ha köpt sig en ny bil. Kanske inte helt ny men en lite nyare som är pålitlig, för de är ju som skönt att ha en vettig bil om man ska någerst. :) Sen får marcus ha sina gammbilar på sidan om och dona på som han vill så länge man har en bil som funkar när man behöver den är jag nöjd. :P
Skulle vara så sjukt skönt om man vann lite pengar för de skulle öppna så många dörrar i ens liv men jag tror man får drömma sig bort lite när de gäller den fronten.
 
Känns konstigt att sitta på en vanlig dator och skriva då man jämt skriver från mobilen men de går ju som lite fortare när man skriver med ett vanligt tangentbord. :P
 
Ska fortsätta dricka mitt kaffe och sen bege sig hem å se vad gubben sysslar med, ikväll blir de bingolotto och mys med hjärtat. :)
Önskar att man inte var så trött hela tiden heller få tillbaka lite kraft så man kanske blir lite på bättre humör också.
 
Hade
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0