Skitkalas.

Aragon har varit dålig i magen inatt så jag har fått vara upp några gånger och tagit upp skit, då han inte säger till att han vill ut å när man väl tar ut han så gör han inget. :/ Blir att köpa hem nå fil och ge han så det blir bra i magen igen.
Annars har jag sovit riktigt gott vaknade vid 9 tiden men låg och drog mig tills de ringde från jobbet. Blir jobb imorgon och några dagar nästa vecka. :)
Steg upp och gick ut med hundarna i de underbara vädret fast kändes lite kallt men riktigt härligt för de. Man blir på ett sånt strålande humör då man vaknar av att solen skiner in i sovrummet. :)
Kaffet är intaget å jag måst försöka komma ihåg att ringa försäkringskassan idag också så man får iväg nå papper. Blir galen.

Ska klä mig lite och sen he mig ut å luncha med Stina.

Verkar som nå plan har lite att göra där uppe i luften idag. :)

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0