Shopping time!!!

Väntar på att min kära broder ska komma och hämta mig från hotellet, mamma tog sig en promenad med hundarna så ser lite teve tills han dyker upp.
Sovit helt okej inatt, vaknat lite då och då men somnat om lika fort. Var lite svårare att stiga upp för frukosten men de gick de med. Med lite kaffe i kroppen så är man på benen igen. :)

Jag är mer än redo för stan var faktiskt ett tag sen man var och shoppade plus utan Marcus får man gå å strosa som man vill utan att ha han gnällande utmed mig. :P Fast jag saknar han ju men imorgon kommer han hem. Känns super att denna vecka gått ovanligt fort. :D

Nu ska jag klä mig och he mig ut. :)

Ha en härlig dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0