Så deprimerande..

Skit måndag är vad de ha varit. Skulle ha jobbat idag men såklart så kände jag mig inte alls pigg imorse så blev att vara hemma för att försöka bli frisk..
Så sovit ungefär hela dagen och de behövdes verkligen nog för att jag fortfarande är trött men de ända man kan göra är att vila då man är sjuk.

Sen blir ju inte denna dagen bättre då Marcus far iväg och jobbar på ett tag. :( suger jävligt mycket är sååå sjukt tråkigt att vara själv, fattar inte varför de är extra jobbigt att han far iväg denna gången. Tur jag har mina djur kvar här hemma de kan muntra upp mig.

De positiva är att det finns något att se på teve iaf något ljus måste man nog se trots denna skit dag.
Lär nog även bli en tidig kväll som igår. Marcus vaknade pigg redan kl 3 inatt medans jag och Akilles delade kudde å sov riktigt gott. :P Tror Akilles är sympati sjuk med mig för han har inga problem med att ligga & sova hela dagen.

Jag måste verkligen få något gjort denna vecka måste stor städa i lägenheten och plocka bort julen ute på bron har totalt glömt bort de så i veckan måste de bli gjort.
Nu ska jag umgås med Marcus innan han drar iväg mot skit Kiruna. :@

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0