Onsdag

Redan är de onsdag och jag är på ett strålande humör. Onsdagar är bra dagar å det blir så mycket bättre då gubben är hemma. :)

Igår vart de en snabb sväng till Piteå för att lämna någon del från Marcus skoter. Vi raggade runt en stund tills han skull öppna, åt på Max och sen drog vi hem så vart verkligen en snabbis dit. Men nu är de då gjort. :)
Då vi kom hem vart de teve mys å en helvetes tandvärk. Usch så ont de gör och särskilt då de är en illande smärta som går till skallen. Tog mig nå Alvedon å lyckades då somna.
Hatar tandvärk.

Eftersom jag inte shoppade något i stan funderar jag på att göra en beställning från Gina men måste fundera lite på de. :P
Har ju en byrå som är påväg också så hmm.
Annars idag blir de lite städning, ut handla och sen mys framför teven älskar att ha gubben hemma allt blir så mycket mysigare då. :D

Nu ska jag klä mig och he mig ut och se vad Marcus sysslar med.

Hade



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0