Old Shit!!

Då var de redan kväll och jag har hunnit fynda en massa på varuhuset. Mamma också för den delen. Vart en morgonrock som är otroligt mjuk kommer bo i den varje gång man duschat. :) Vart även nya kuddar och sängkläder som man inte kan få för mycket av. :P

När jag kom hem höll Marcus på att dra fram chevan så den har fått vara ute och rastas lite. :) Kan inte låta bli att le när man får sitta i den, höra ljudet och bara ragga lite. De är faktiskt helt underbart dock så vore det bättre om det hade varit sommar.
Är glad att gubben har intresse för äldre raggar bilar. :)

Nu äntligen, tog bara några år och även med några års avbrott har man fixat gymkort så imorgon blir de första dagen man börjar träna igen. Nu ska mysmagen bort börjar bli lite less den nu. :) Skönt att gubben också tränar så får han ge mig lite motivation.
Följde med han och Linus idag och kollade på å de kliade lite i fingrarna att lyfta på lite vikter. :D

Stolt över mig själv som lyfter arslet någon gång.!!

Nu ska jag spela lite med Marcus sen får man väl se vad resten av kvällen har att erbjuda. :)

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0