Myspys.

Ligger just nu på hotellet och är riktigt trött de tar på krafterna att köra bil.
Eller så är de för att jag inte lyckades somna riktigt inatt å inte Akilles heller, när jag väl hade somnat så vaknade jag av att hjärtat skickade ett sms å hade lite svårt att somna om efter de. Blev ju ju inte bättre då Akilles hoppa upp och ner från sängen hela tiden.
Blir dock ingen sovmorgon under helgen för man gärna vill äta hotell frukosten de kan man ju bara inte missa.

Hotellet är annars fint å behagligt inte så stort rum men bekväma sängar så kommer nog sova gott. :)

Annars har jag myst med lilla Leia, de är som svårt att förstå hur lite hon är då hon ser så stor ut på korten. :) Hon har så runda och Goa kinder fast hela hon är ju underbar. :) Är en riktigt stolt faster åt den tösen sen är de ju så underbart att äntligen fått träffa hon.

Imorgon väntas en shopping tur på stan å sen fortsatt mys med familjen. :) Måste försöka att inte slösa så mycket utan bara köpa de man verkligen behöver men de är lättare sagt en gjort.


Hade & Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0