Mysigt.

Kvällen är hära och Marcus har somnat och lär nog sova till imorgon. Men jag förstår han, han har inte sovit många timmar de senaste nätterna så han behöver få ta igen lite sömn.
Dock så får man ju se lite film själv men de positiva är ju ändå att han är hemma. :)
Akilles klagar nog inte heller då han får sig en sov kompis.

Jag och Aragon sitter då i soffan å myser till lite film så resten av kvällen kommer jag tillbringa i soffan som jag för den delen har gjort hela veckan men då har jag ju också varit sjuk. :P
De är ju faktiskt härligt att bara va hemma också, få känna lugnet å ja även va med hundarna så de får sällskap. :)

Ska nog ta och göra nå Skagen toast lite senare få unna sig lite extra gott. :)
Å kanske se på melodifestivalen för att man börjar bli lite gammal.

Nu ska jag fortsätta se på filmen..
Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0