Måndag

Opps somnade i soffan och missade Ullared jag som bara tänkte vila en stund tills de skulle börja men oj så fel de vart. Ajja de är riktigt skönt att sova på soffan trots den är riktigt hård, är man trött så är man helt enkelt. Sen är jag ju inte van att stiga upp kl 6 men de gick de med lite kaffe på morgonkvisten som startar min dag. :)

Var en härlig promenad till jobbet imorse skönt att de inte var lika kallt som sist jag traskade dit. :P
Även väldigt skönt att de började ljusna så man slipper gå i mörker.
Dagen har som annars rullat på som den ska, går inte att klaga trots de är måndag. :)

Gubben klev in genom dörren just då jag skulle lägga mig igår så var uppe lite längre än vad jag hade tänkt och som vanligt sover man sååå sjukt gott då man ska stiga upp.
På något sätt lyckas jag och Akilles alltid dela kudde på morgonen å de är riktigt mysigt, Men självklart så måste man stiga upp då det är som bäst. :D

Nu ska jag göra mig nå de å äta lite fil, kändes lite sent för att göra sig nå kaffe. :P

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0