Måndag igen.

Snart blir de tomt här hemma igen då Marcus snart far åt Kiruna återigen för en ny arbetsvecka. :/ Man vänjer sig aldrig att han ska fara igen men veckorna har ju hittills gått fort då han varit borta. Känns helt okej fast jag kommer ju såklart att sakna han.

Marcus chockade mig igår att vi skulle gå med hundarna å hämta bilen så de vart då 40min promenad med hundarna. Var riktigt skönt och hundarna var trötta å belåtna sen på kvällen. :) Inget gnäll denna gången heller från Marcus sida. :P
Efter de spelade vi Bingolotto och såg på en film. :) Helt okej söndag lugn å härlig.

Känns som man har fullt upp i veckan, imorgon kommer mest troligt min och mammas beställning från jysk så då ska vi skruva ihop de på kvällen.
Onsdag är de ju tjejkväll så då brukar jag ju vara med mamma hela dagen.
Sen ska de städas som bara den, plockas bort en massa skrot. Skulle ha behövt på tippen med en hel del också men de får vi ta då Marcus kommer hem igen.
Vi ska även ta mammas köksbord så då blir det lite mera plats i köket. :D
Blir även lite tid till gymmet å om vädret vill vara fint nå långpromenader med hundarna.
Även en date med Stina ska hinnas med. :) Är ju snart 1år sen sist vi pratade å blev riktigt glad att se henne i helgen. Blev glatt överraskad då hon ringde. Trots allt har hon varit en vän, en vän jag saknat.

Nu är de bara lite disk å tvätt som ska fixas sen ska jag vara lat resten av kvällen. :)

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0