Lördag

Då var de återigen lördag och snart far Marcus återigen iväg på jobbar vecka. Suger jävligt mycket.

Igår var vi hos Linus och Emmelie hela kvällen, åt en massa gott och såg på en riktigt vidrig skräckis, sinister. En väldigt sjuk, läskig å vidrig skräckis men helt klart sevärd nog för att jag höll kudden i ansiktet ungefär hela tiden. Var en väldigt trevlig kväll iaf.

Idag hade jag tänkt försöka dra mig iväg på en sparktur till Konsum med Figo å Svante då mamma jobbar. Tänkte handla lite, går som aldrig handla något med Marcus då han hatar att handla mat och så. Då får man även gå och strosa för sig själv utan en stressad pojkvän. :P
Efter de blir de nog att försöka städa lite å sen får man väl se vad kvällen har att erbjuda. :)
Blir iaf att ta sig ett glas vin.

Nu ska jag dricks upp mitt kaffe och kolls på bebis grejer.

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0