Lördag

Varit en riktigt härlig dag och kommer säkert bli en lika härlig kväll.
Jag och Marcus tog oss en liten sovmorgon annars har vi ju faktiskt stigit upp iaf vid 9 tiden några dagar nu. Jag steg upp vid halv 12 gjorde mig nå kaffe och gick ut med hundarna. Efter vi fått i oss nå föda for vi till Linus och Emmelie för jag tycke vi kunde ta en promenad i de fina vädret. Blev då en liten promenad med Marcus och Linus fast det är nog första å sista gången, Det gnällde värre än 2 små barn som inte fått något lördagsgodis. :P Ut tog vi då oss så de är väl det som räknas.

Efter de for vi en sväng på gymmet och denna gången kändes de mycket bättre å då inser man ju hur roligt de faktiskt är att träna. :) Tack och lov att gubben började träna annars skulle jag nog inte börjat om igen. :)
Har faktiskt träningsvärk för att jag är riktigt otränad men nu är de nya tag. :)
Kilona ska bort helt enkelt.
Var nästan ingen på gymmet heller men de kan jag förstå då vädret har varit riktigt bra idag.

Ikväll blir de middag med goda vänners sällskap & sen lite mys med hjärtat, han far ju snart igen så nu är de bara att passa på å umgås lite. :)

Nu ska jag dricka mitt kaffe så man inte somnar. :)

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0