It's Fredag

Första passet på gymmet avklarat gick väl allt annat än bra, riktigt otränad man är så de är läskigt. Men man kan ju inte förvänta sig att man ska vara rå stark direkt sen är de ju första gången på drygt 3år. :P Kommer gå bättre och värre helt enkelt dock måste jag fixa ett tränings schema så man vet vad man ska träna innan man kommer dit. Annars blir man helt ofokuserad.

Kommer mest troligt ha lite träningsvärk imorgon men inte lika mycket som jag velat ha.
Kommer nog fokusera på kondition då Marcus är borta å jobbar sen när han är hemma så kör man lite styrka. :)

Jag och mina gubbar har annars varit iväg å handlat lite nödvändiga grejer och bestämde oss för att grilla till middag, som jag längtar efter de. :)
Kommer sitta fint i magen.
Ska sitta och mysa i min morgonrock å spela lite spel tills vi ska börja med maten.
Ikväll blir de en hemma kväll med hundarna då Marcus skull iväg och skruva i skotern. Är dessutom dunder trött så blir att mysa i soffan & kolla på Nashville. :D

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0