Hemma :)

Borta bra men hemma bäst!

Gick riktigt fint att köra hem man blir lite less alla fartkameror å lastbilar men annars går de smidigt och fort. :)
Vi bytte chaufför i missen så fick jag sitta och krama om mina go gubbar.
Då jag kom in genom dörren här hemma möttes man av en glad kisse. Gav han sin favorit mat så nu är han också nöjd å belåten.

Jag och mamma tänkte lyxa till de med lite pizza ikväll och efter de blir de en dusch, lite vila framför teven och invänta hjärtat. Tror dock jag hinner somna innan han kommit hem. :)

Helgen har varit riktigt mysig och till påsk får jag träffa dom igen, de är ju inte allt för långt bort. :)

Nu ska jag mysa med mina gubbar innan de bär av igen.

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0