Hemgång..

Är hos Tommy å Tina, jag och mamma tar hand om lilla medan dom är ute på ärenden.
Hon är så lugn å go.

Vart inte mycket till shopping igår fick med mig ett par nya uggs även väldigt bra kvalitet på dom. De hade kostat 600kr och jag köpte dom för 180 så vart ett riktigt bra köp. Jag måste ju ha totalt tappat shopping suget då jag tyckte de enbart bara va jobbigt att kolla på kläder.
Det är ju inget man ska gnälla över då man sparar pengar. :)

Idag bär de även av hemåt, denna helgen gick riktigt fort.
Vet inte hur jag ska orka köra bil då jag är riktigt trött redan nu men ska väl gå bra till Skellefteå sen får mamma ta över.

Saknar mina pojkar så får inte glömma att plocka upp dom i missen, förhoppningsvis är de väldigt trötta så blir nog en mys söndag då vi kommit hem.
Blir även en tidig kväll då jag ska upp och jobba imorgon men ska nog inte vara så svårt att somna då man stigit upp tidigt hela helgen. :)

Blir ju inte sämre dag då gubben dyker upp ikväll. :)

Nu ska jag vila en stund.
Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0