Halloj

God morgon ny dag och nya jobbar tag. Ska snart börja traska iväg till jobbet bara de inte blåser allt för mycket så man försvinner sen får dom gärna ha sandat så man inte halkar ihjäl sig också :). Vore så onödigt lixom.

Hann med allt som skulle göras igår så nu har vi en ny byrå och en ny köksgrupp blev så mycket bättre å byrån var större än jag trodde så de ryms mer. :D
Blev så mycket mer plats i köket också. :)
Vi drog även en snabb sväng till Piteå vart att hämta grejen, äta och sen hem igen. :) Men var lika trevligt för de.

Idag blir de då jobb och Marcus ska fixa saker till min bil å sen ikväll blir de bio. :)

Nu ska jag börja dra mig mot jobbet. :)
Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0