Fredag

Fredagar är verkligen en dag man har ett litet lyckorus inom sig hela dagen, fredagar är helt enkelt bäst. :)
Om man nu inte ska jobba en hel helg för fredagar förknippar man ju med helg och lite ledigt. :)

Mamma ringde och väckte mig vid 11 och som vanligt sov jag som en stock. Vet inte men de är lite extra skönt att sova då Marcus stiger upp tidigt för att fara och jobba som imorse. :)
For iaf ut och lunchade med hon & syrran blev Thai mat. :)
Efter de for vi på intersport och jag fynda ett nytt underställ plus en riktigt skön tjock, stor å mysig tröja som jag lär använda flitigt. :)

Ikväll blir de även middag hos Emmelie å Linus var ett tag sen sist så de lär bli trevligt att samlas alla igen. :)

Mamma är så rolig hon skämmer verkligen bort kisse då hon köpt en julkalender med en massa kattmat i så nu är kisse överlycklig varenda gång jag drar fram den och öppnar en lucka. :P

Ska dricka lite kaffe för att inte simma då jag helt plötsligt vart väldigt trött och gjorde de inte bättre för att Marcus gick och la sig för att vila.

Hade



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0