Feb. 23, 2013

Kom för en stund in från en härlig promenad med hundarna men som vanligt klär jag mig för mycket så man håller på att svettas ihjäl. :P
Gick efter skoterspåret påväg tillbaka då någon gubbe just kom och sladdade leden så var hårt och fint att gå efter. :)
Tack för de.

Har även varit och handlat lite med mamma och så blev de en sväng in på dollar och såklart kommer man inte ut tomhänt. :P
Nu ska jag andas ut lite å sen bege mig till mamma för att äta middag, skruva i möblerna och även se lite hockey. :) Åå så klart lite vin på de man kan ju inte skruva ihop möbler utan ett vinglas i närheten. :P

Ska ringa hjärtat å se om han har tid att prata lite.
Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0