Feb. 20, 2013

Mina ögon börjar bli väldigt tunga just ju men ska se klart Geordie shore och sen gå och lägga mig med mina vovvar.
Dagen & kvällen har varit riktigt bra hunnit med väldigt mycket ändå. :)
Umgåtts med Stina, dammsugit å diskat så nu ska de bara skuras.
Aragon har blivit bättre i magen, de fick för en stund sen lite fil så snart är väl hans mage normal igen. :)
Tjejkvällen har varit riktigt trevlig som vanligt. Är så kul då vi diskuterar graviditet å massa annat som handlar om barn det är väldigt intressant å trevligt, även försökt känna lilla bebis i magen men icket den ville vara med denna kvällen. :P
Syrran fixade även ett träningsschema så nu vet jag vad som ska tränas då jag far på gymmet. Hon ska även gå igenom de på lördag så jag vet hur jag ska träna. :) Skönt att man faktiskt har träningsfreak i familjen som kan hjälpa en på traven. :)
Gick och postade lite brev på kvällspromenaden med hundarna så nu är de gjort och även alla måsten för idag behöver heller inte ringa försäkringskassan då rätt papper kom idag så nu ska det nog lösa sig. :P

Imorgon blir de jobb så upp tidigt.
Hade & GodNatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0