Feb. 19, 2013

Vilket underbart väder de är idag så jag tänkte skippa gymmet och dra ut på em långpromenad med hundarna istället. Kändes ju onödigt att vara inne när vädret är på topp. :)

Tå helvetet gör ont så jag får ta en haltande promenad, var ju lite onödigt att skicka den i sängen igår.
Men det är bara gilla läget de är ju så typiskt att de var Lilltån också går ju som inte låta bli att röra på den.
Tår är faktiskt jävligt fula på tal om annat mina är lite krokiga. :P

Har hunnit vara förbi mamma och tagit emot våra möbler som vi tänkte skruva ihop ikväll, får nog vänta med min byrå tills Marcus kommer hem. :)
Blir lite middag å skruvning av möbler helt enkelt. :)
Perfekt tisdag. Nu ska jag äta nå lunch å sen ut på en promenad :).

Bjuder på en bild på tån också. :P
Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0