Bakom ett ansikte finns en människa.

Varför är jag så jäkla trött har ju ändå så sovit några timmar inatt å även sovit en stund i soffan men fortfarande lika trött för de. Känns som jag varit vaken en hel natt.
Får väl bli en tidig kväll helt enkelt.
Tog mig ut på en promenad med hundarna tänkte gå på isen men märkte fort att de var massa vatten så vände och gick en annan väg.. Blev då 1 iaf en timmes promenad å ja trodde de skulle göra mig på bättre humör men gick inte nå vidare.
Saknar Marcus väldigt mycket önskade så han kunde varit här hemma istället å muntra upp mig men snart är de söndag och då får jag äntligen hem han. :)

Imorgon blir de kanske gymmet ned syrran så hon får gå igenom alla övningar jag ska börja med. Sen ska jag tillbringa kvällen med mamma blir att fortsätta skruva ihop möbler och kanske även grilla lite. :D
Man mår alltid bättre av att umgås med sin mamma också. :)

Ska försöka hålla mig vaken en stund till sen sova, de positiva med att vara så trött är att man somnar direkt man lägger sig. :)

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0