Återigen kväll

Å återigen sitter man vid teven.

Har varit förbi mamma en sväng och hämtat nå papper för de jag skulle fylla i blev helt fel. Men nu är de gjort och ligger i postlådan. Är less att fylla i papper som man aldrig riktigt förstår sig på. När jag väl va där så passade jag på att snåla lite mat också så slapp man fundera på de. :)
Mamma skulle även beställa nå möbler från jysk så jag klickade hem en ny byrå till sovrummet. Kommer nog bli väldigt bra. :)

Har hängt lite tvätt och startat en ny maskin i brist på annat att göra. Ska även försöka packa nå kläder & diverse saker som kan behövas för i helgen. Brukar alltid packa för mycket men de är väl en typisk tjej sak att ta med sig allt för mycket bara för en helg. :P

Måste försöka ta mig isäng ikväll också men än så länge har jag ingen tandvärk som kommer hålla mig vaken så kommer nog somna tidigare ikväll.
Lär väl få köra hela vägen åt Umeå då är de bäst att vara pigg.

Ska göra mig nå te för att få lite värme i kroppen innan jag her mig ut i kylan igen då hundarna måst få sig en kvälls promenad. :) Känns skit att de blivit kallt igen men de är ju faktiskt mysigare att krypa ner under ett varm å gossigt täcke då man vet vad de är för grader ute. Lite svårare att stiga upp dock men vadå. :P

Nu en kopp te. :)
Hade



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0