Alla <3-Dag

Ja då var de torsdag och jag fattar inte vara denna vecka tagit vägen blir alltid ett frågetecken då veckorna bara rusar iväg. Marcus drar ju snart iväg och jobbar igen :/. Tycker veckorna då han är hemma ska så sakta istället.

Känns skumt att man vaknade kl 9 idag så ska fika lite, ut med hundarna & sen traska till samhället för ett möte med arbetsförmedlingen.
Efter de blir de lunch date med mamma och lite shopping. :)

Kunde inte sova riktigt inatt då tand fan började värka mitt inatten var bara stiga upp ta en Ipren å vänta tills den skull slå in efter de lyckades jag somna om.
Vore ju trevligt om tanden kunde komma fram istället så man slipper smärtan.

Nu ska jag dricks kaffe.
Ha en trevlig alla hjärtans dag.
Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0