Ajaj

Var ju förbannat i onödigt att sparka Lill tån i sängen, knaka till nå jävlust så jag la mig i sängen å ojade mig en liten stund... Gör ju så sjukt ont å nu illa de i stackars Lill helvetes tån...
Fyfan

Nina drog ut mig på en liten kvälls promenad å de var riktigt skönt lite blåsigt men de är så härligt att röra på sig särskilt då man är trött. Vaknade just innan hon skrev då jag råkade somna i soffan. :)

Resten av kvällen har jag tittat på Teen Woolf å nu ser jag på Ullared men ska snart slå över till Geordie Shore.
Om jag inte är allt för trött efter de ska jag se Nashville då jag inte sett dagens avsnitt än.. :) Ovanligt mycket att se på teve för att vara måndagar hinner ju inte med allt. :P

Funderar även på att ta tag i läsningen igen har ju fortfarande inte läst klart " Att älska som en porrstjärna än ". Den är ju faktiskt riktigt bra bok.
Nu ska jag fortsätta glo på teve.

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0