4 Februari

Återigen är det bara jag och hundarna här hemma å snart är även denna skit dag över, tycker om måndagar då Marcus är hemma men inte såna måndagar som idag. Känns inte lika jobbigt nu som de gjort ungefär hela dagen.  Bara gilla läget helt enkelt har roat mig med att diska bort all disk som gubben så gärna lämnar då han far iväg. :P Har även klippt tassarna på Aragon är dock inte klar än ska fortsätta imorgon.  Blir nog bad för han imorgon också för de var ett tag sen och han är då inte alls lika svår badad som Akilles. 
Även  städning står på schemat för imorgon. finns inte mycket annat att göra spelar ingen roll hur jag mår då det är ett måste. Får ta många kaffe pauser så man orkar.
 
Är riktigt less att vara konstant täppt i näsan, försöker verkligen att vara utan nässprey men om nätterna går de inte då måste man få kunna andas, inte ligga och tok snarka å vakna med en öknen i käften. 
Kanske skull ha prova de nya som man sätter på näsan så slipper man då bli beroende av nässpreyet. 
 
tisdag imorgon och en dag närmare onsdag som är en höjdar dag för mig, sen även en dag närmare helgen å denna helg längtar jag lite extra mycket till. :) 
 
Nu ska jag se på en ny serie och sen lägga mig i sängen och glo på jysks hemsida på nå möbler som måste has. Less min byrån som jag haft i evigheter, plus att den Inte är så hel heller men man tager vad man haver helt enkelt. ;) 
 
Hade & God Natt
 
 
Trackback
RSS 2.0