Torsdag

Veckorna går verkligen fort men det får de faktiskt fortsätta att göra också. ;)
Sitter och latar mig en stund innan jag ska ta tag i städningen, har redan lyckats starta en tvätt så är på g iaf men blev ju tvungen att få i mig nå frukost och självklart kaffe. :)
Köpte nytt kaffe i veckan, julkaffe vilket är det godaste kaffet jag druckit. 

Sen idag innan de hunnit bli allt för mörkt ska jag ut på denna sparkturen med hundarna som aldrig blivit av, är lite små kallt men jag kan ju faktiskt klä mig varmt och hundarna får nog ha på sig sina dressar. :) 
Jag och hundarna behöver ut och röra på oss längtar tills man vågar sig ut på isen så jag och Akilles kan fara ut på en liten tur så måste börja kolla på nå vettig dragsele åt han.

Marcus är på kurs i Arjeplog idag så får se vad det blir av de. :) 
Mer än så säger jag inte.

Nu ska jag njuta av kaffet och sen sluta lata mig och få något gjort idag. :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0