Torsdag

Jag håller verkligen inte koll på dagarna då det som varit lördag hela veckan. Men torsdag är det då och snart är den riktiga helgen här. 
Kommer kännas väldigt konstigt att jobba imorgon också men det ska nog gå bra.

Blev ju att köra igår och tack och lov blev det inte allt för länge så fick lägga mig i sängen runt ett tiden tills gubben ringde halv 5 och tog sig inte hem så de var bara att stiga upp och hämta hem fylltrattarna. 
Sen spelar det som ingen roll om man är nykter man mår ändå skit dagen efter, har inte haft någon aptit alls idag allt jag stoppar i mig vill som åka upp igen. Men det är bara att stå ut. 

Nu ska jag ta och sova en stund då tröttheten tog över sen blir det hem till mamma för middag. Blir en tidig kväll så jag tar mig upp imorgon. 

Hade 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0