Torsdag

Lite små lyxigt att börja jobba kl 13 visst nog är det väl bättre om man jobbar hel dagar men just nu känns det ganska bra att jobba lite olika tider. Jag hinner ju faktiskt med vardagssysslorna också.
Fast nu när jag jobbar är Marcus den nya hemmafrun så har satt han i lite jobb idag får se när jag slutar om han har lyckats göra nå av dom. 
Mest troligt inte!!

Har hunnit med en dusch, prommis med hundarna och även kikat runt på lite julklappar till Tor & Leia så blir nog att beställa hem lite i helgen. :) 
Är ju perfekt med att beställa på internet man slipper stress och en massa trafik när man åker till stan. Juletider är de ju kaos i varenda stad och det hatar jag. 

Nu ska jag försöka få i mig nå mat innan jag traskar iväg till jobbet, magen vill dock forfarande inte vara på min sida så all mat just nu känns inte alls lockande.
Får inte vara magsjuka som är och spökar. :/

Ha en fin dag 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0