Tohoo

Känns väldigt konstigt att det är måndag idag, vill verkligen ha fredag men man är ju ändå ledig imorgon och på onsdag sen är det bara återvända till det vanliga vardagaslivet. :)

Igår lyckades vi fara och se på bio, 100 åringen som klev ut genom fönstret och försvann. Helt klart sevärd film :)
Efter bion var det bara hem och lägga sig för jobb. Så jag har tillbringat denna dag på jobbet och ska väl snart försöka göra nå middag. :)
Sen blir det väl att glo på teve resten av kvällen då min pojkvän förmodligen ska nörda sig med att spela hela kvällen/natten. 

Annars längtar jag till imorgon då jag får fira in det nya året med min älskade familj, 2014 är mer än välkommet. ;)
Men mer om det imorgon nu ska jag försöka laga nå mat och sen lär jag nog somna i soffan. 

Hade 

Kommentarer
Postat av: Matilda

2014 kommer bli de bästa året ;)

2013-12-30 @ 22:03:57
URL: http://matildajohanssson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0