Tisdag

Äntligen kom december månad och nu är det inte länge kvar till jul och nyår. :)
Erika och Ante bjöd även på julbord i söndags något jag verkligen längtat efter så det blev väldigt uppskattat. 
Tjuvstarta lite.

Igår blev det jobb hela dagen och efter jobbet kom Marcus och hämtade mig så vi drog och handla sen gick jag och hundarna hem så de fick sig en liten promenad. Ska nog försöka dra ut och sparka med dom idag för nu är det ju ny plogat så då brukar de vara riktigt bra sparkföre sen så var de så härligt ute.

Först och främst ska jag ut med mamma på samhället en sväng och kolla runt, måste ju börja tänka på vad man ska handla för julklappar till alla barnen. :)

Ska nog även försöka rensa bort lite kläder idag också för just nu har jag ingen koll alls på vad jag har och inte har. :P 

Nu däremot ska jag gå och klä mig. :)

Ha en fin dag. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0