Tisdag

Var några dagar sen jag skrev så tänkte tvär snöra ihop ett inlägg innan jag somnar. :)

Helgen har varit mycket bra med mycke skratt och bus vilket gör att man känner sig som ung på nytt. 
Annars har det inte riktigt hänt allt för mycket. 
Jobbat idag och blir nog jobb veckan ut vilket känns bra. 
Går dock väldigt mycket magsjuka vilket gör att man börjar må lite illa, jag som brukar åka dit på det jämt har då iaf än så länge klarat mig, peppar, peppar. 

Skönt att de även blivit lite mildare ute varit kanska kallt i helgen så hundarna har inte varit pigga på att gå ut och inte vi heller för den delen. 
Kisse är då glad över att få vara ute igen. :)
Dock blir de ju så halt då det ska töa om dagarna men perfekt sparkföre. 

Nu ska jag försöka sova.
Hade & Godnatt 


Lyckades fånga alla mina älskade djur på kort. ❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0