Såå trött

Ligger i soffan och ska nog sova en liten stund är väldigt, väldigt trött. 
Igår blev de att köra medan pojkarna drack och tjoade på.
Matilda tog första passet och sen tog jag över.
Lyckades till slut få de till Lappis så man fick fara hem och lägga sig. 
Gick dock inte att somna då den nyinflyttade grannen kom på att de skulle börja leva fan så många timmars sömn har man inte fått inatt.
Finns så sjukt tragiska människor i detta samhälle så man blir bara förbannad. 
Ajja nog om det.

En hemma dag idag kändes verkligen inte alls dumt får se om jag far till mamma en sväng sen ikväll och vara lite social med Anton & Bellan. 

Annars rullar väl allt på som de ska och igår hämtade jag ut mitt paket som var fullt men julklappar till våra Goa syskonbarn så på måndag blir det att fixa de sista då jag inte behövde jobba.
Längtar verkligen tills helgen är över vilket jag aldrig brukar göra men nu vill jag ha jul och mysa med min fina familj.
Vill ha lugn och ro. :)

Nu ska jag ut och promenera med hundarna sen sova.

Ha en fin lördag för de ska jag försöka ha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0