Pusta ut lite



Nu kan jag pusta ut med lite kaffe medan jag väntar på att golven ska torka efter jag dragit en dans med skurmopen. 
Har faktiskt hunnit med en hel del idag.
Tog mig faktiskt ut på en sparktur med hundarna och det gick bättre än vad jag hade förväntat mig. Sparkföret var perfekt hakade inte fast något alls och Akilles var hur duktig som hellst han sprang/gick utmed mig hela vägen så blev riktigt stolt över han. Aragon är små rädd för sparken men det funkade fint denna gången. :)
Har då två sovande hundar.

Då jag kom hem så snörde jag i mig nå lunch och satte igång med städningen så nu är det faktiskt bara tvätten som ska hängas upp och sen är jag klar för idag. :) 
Dock så hade tvättmaskinen spottat ut det mesta av vattnet så var fullt med vatten på toagolvet men de gick fort att få upp. Marcus får fixa felet då han kommer hem. :P

Nu borde golven ha torkat så ska hänga upp tvätten så det doftar gott i lägenheten. :)

Hade fint


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0