Onsdag

Denna onsdag lider mot sitt slut så innan jag går och lägger mig tänkte jag försöka se en film med gubben lär nog dock somna men de är värt ett försök.

Är äckligt halt ute idag så jag tog bilen till jobbet kändes som de var det säkraste sättet då gångstigarna inte var sandande. 
Nu får det faktiskt komma lite mer snö men inte mer kyla. 
Man vill ju kunna ta sig någonstans utan att slå ihjäl sig. Hundarna glider ju som bara runt är inte enkelt för de heller.

Marcus hade kloklippning igår natt så nu hör man inte Aragon alls när han kommer och går tror han blev lite lyckligare hund, är verkligen riktigt svårt att klippa klorna på den hunden med hjärtat lyckades igår. :) 
Sååå skönt!

Nae nu ska jag dra ipaden från min pojkvän så det inte blir allt försen kväll.

Hade & Godnatt 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0