Mysigt

Detta eviga illamåendet gör att jag nu ligger i soffan och ska slå igång en film i min ensamhet, de andra ska se film hos Matilda och Frans men jag kände att jag behövde lite ensamhet. 
Lär nog ändå somna ganska snart då jag är så otroligt trött idag har redan hunnit sova 3 gånger men det känns ändå som jag lär somna väldigt fort när jag går och lägger mig. 

Kul att man även fått mer läsare som tittar in lite då och då. :) 

Nae nu ska jag he igång filmen så det inte blir allt för sent.

Hade 



Kommentarer
Postat av: Matilda

Huvva, tycker så synd om dej som måst må illa :( hoppas de går över snart!

2013-12-26 @ 23:50:14
URL: http://matildajohanssson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0