Lucia



Lucia idag ja tänk vad dagarna går fort och snart är julen här. :)
Får se om jag följer med mamma till kyrkan ikväll och kollar på årets lucia, har aldrig varit och kollat något år.

Förövrigt mår jag riktigt illa har tryckt i mig en macka i hopp om att de ska gå över, får verkligen inte vara magsjuka som är på g för det har jag verkligen inte tid med. Men än så länge är de bara illamående så får ligga i soffan under en filt och kolla efter julklappar idag.

Sovde så otroligt gott imorse tills Akilles började röra på sig allt för mycket, han har riktigt svårt att veta hur han ska ligga och sen blev de så jäkla varmt och jag började må illa så var bara att stiga upp.

Underbart att Ivar kom med lite snö igår eftersom regnet gjorde det mycket halkigare ute så nu kan man återigen promenera utan att vara orolig att landa på rumpan. 

Nu ska jag leka lite med paddan. 

Ha en riktigt fin lucia. 🎄



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0