Juldagen


Då var julen över för iår och den har varit riktigt trevlig med god mat & fint sällskap. :)
Lyckades kamma hem lite saker i julklappaspelet igår så helt utan julklappar blev man ju inte. :)
Tycker det är så mycket roligare att spela om julklappar istället för att köpa en massa det är ju de som är ett av stress momenten under jul, bättre att man lägger pengarna på ungarna istället 

Sitter förövrigt hos mamma och känner lugnet innan det bär av till missen för att träffa Marcus familj. :) 
Efter det blir det väl att försöka hitta sig nå fint att ha på sig till ikväll då det blir att vara på klubben. :) 
Jag har fått äran att köra så för mig blir det en relativt lugn kväll. Vet dock inte hur länge man ska orka hålla sig vaken var inte så sugen på en massa festande men jag tror nog ändå kvällen kommer bli riktigt trevlig. 
Var väldigt länge sen jag var ut på juldagen eftersom jag oftast jobbat dagen efter så har suttit hemma och kollat på film istället. Men det är ju nyttigt att vara ute bland folk när jag ändå inte har några tider att passa imorgon. :) 

Nu ska jag se lite teve och försöka piggna till lite.

Hade fint. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0